De ce sa investesti in SEO local

De ce sa investesti in SEO local

Pe vremea cand marketingul pe internet era un concept nou, a atras atentia ca fiind un canal de marketing care permite promovarea la nivel global. In ciuda faptului ca acest lucru se poate aplica si in prezent, astazi afacerile sunt orientate mai mult spre aspectele locale, mai degraba decat cele globale. De-a lungul anilor s-au efectuate multe schimbari, mai ales in ceea ce priveste modul in care motoarele de cautare functioneaza. Acestea pun accent din ce in ce mai mult pe rezultate locale relevante, motiv pentru care SEO local a devenit mai important ca niciodata.

Cu toate acestea, un procentaj semnificativ de afaceri mici, inca nu constientizeaza care sunt adevaratele beneficii aduse de SEO local.
Cand vine vorba de promovarea locala, multe afaceri prefera sa investeasca in continuare in anunturi printate prin ziare sau reviste si fluturasi, decat in pachete de SEO local. In vreme ce alte canale sunt in continuare eficiente, SEO local ofera un ROI – profit pe investitie – mult mai mare decat oricare alta metoda de marketing. Beneficiile cresc pentru afacerile mici care activeaza intr-o anumita zona sau locatie.

Motivele pentru care SEO local este important pentru afaceri mici:

Consumatorii se muta pe dispozitive mobile
Unul din motivele majore pentru care cautarile locale sunt din ce in ce mai importante este trendul cautarilor ‘on-the-go’, adica ‘pe drum’. Smartphone-urile si conexiunile rapide la internet au facut ca cele mai folosite device-uri pentru cautari sa fie efectuate de pe telefon. Majoritatea cautarilor sunt efectuate pentru a gasi afaceri locale, ca de exemplu restaurante sau magazine. Mai mult, persoanele care cauta de pe telefon, chiar si ajung in acel magazin sau restaurant. Deci, daca prezenta afacerii tale online este optimizata pentru cautarile locale, ai toate sansele sa atragi mai multa clientela atat online cat si fizica in magazinul sau restaurantul tau.

Interogarile de cautare sunt foarte localizate
Conform marilor motoare de cautare, consumatorii cauta termeni care sunt in stransa legatura cu zona in care acesta se afla. Aproximativ 70% dintre frazele folosite in cautoari contin un cuvant cheie local. De exmeplu, o afacere care cauta servicii pentru SEO din Brasov, va cauta “SEO Brasov” in loc de “SEO” simplu. Daca siteul tau nu este optimizat pentru zona sau locatia ta, atunci sansele ca sa apari in fruntea listei sunt minime. Chiar daca numele tau apare in primele pagini, o descriere ambigua ar putea sa nu atraga atentia utilizatorilor.

Cautarile locale sunt foarte targetate
In vreme ce cautarile locale joaca un rol important in atragerea de trafic potrivit si relevant, este de asemenea foarte important sa reduci traficul irelevant si inutil pe siteul tau. Cautarile locale sunt foarte targetate. Asta inseamna ca majoritatea persoanelor care vor vedea reclama ta, vor fi cele care cauta exact serviciile sau produsele din zona ta. Altfel spus, optimizarea pentru cautari locale te poate ajuta sa maresti numarul de piste care iti aduc o rata de conversie mare.

Cu mai putini bani, mai putin timp, SEO local aduce mai multa valoare afacerii tale, si spre deosebire de celelalte canale de marketing, iar aceasta valoare e mai mare pentru afacerile mici si cele locale. Asigura-te ca investesti in pachetul potrivit pentru tine, oferit de o companie care intelege SEO local, trendurile consumatorilor si mai ales ce are nevoie afacerea ta pentru succes deplin!

Response to this project

characters left

No comments yet.